Deze website maakt gebruik van cookies om de website te analyseren, zodat wij de functionaliteit kunnen verbeteren. Lees onze privacyverklaring voor meer informatie.

Balk sluiten

Deel dit bericht

Noodzaak om Trekkershut en bedrijfspagina goed bij te houden

Geplaatst op 2 september, 2017

Het gebeurt gelukkig niet vaak, maar heel af en toe krijgen we toch een klacht van een gast. Gaat deze over een specifieke Trekkershut of onderneming, dan nemen we uiteraard rechtstreeks contact met u op.

De volgende e-mail gaat over twee zaken die een gast zijn opgevallen:

Bovenbedbeveiliging
“Wij zijn op vakantie met de bakfiets met 3 kindjes (5 jaar, 5 jaar en 3 jaar).
We slapen elke nacht in een andere trekkershut en zijn hier heel enthousiast over. Toch is er heel vaak in de hutten, onvoldoende of zelfs geen valbescherming aanwezig op de bovenste stapelbedden. Dit maakt het voor de kinderen soms moeilijk slapen.”
In een Trekkershut met stapelbedden is bovenbedbeveiliging een vereiste, juist om jonge gezinnen veilig te kunnen laten overnachten. Als bij de driejaarlijkse inspectie blijkt dat deze ontbreekt, krijgt u drie weken om dit te herstellen. Uiterste consequentie kan zijn, dat uw Trekkershut wordt afgekeurd en niet meer wordt vermeld op onze website. En dat willen we natuurlijk vermijden.

Informatie op bedrijfspagina’s
“De hutten zijn steeds netjes en voldoen meestal aan de opgegeven voorwaarden. Toch stond er al enkele keren vermeld dat er geen kookgerief aanwezig was, waardoor we potten en pannen meenamen terwijl dit er uiteindelijk toch was. Wat wij jammer vinden is dat er niet vermeld wordt of er een ijskast aanwezig is. We proberen onderweg onze inkopen te doen, en dit is toch vaak bepalend voor ons.”
Om klachten als deze te voorkomen, is het fijn als u zo duidelijk mogelijk bent over de voorzieningen in uw Trekkershut en op uw terrein. In de backend kunt u icoontjes toevoegen die voor uw terrein en Trekkershut gelden. In het omschrijvingenveld kunt u informatie over extra faciliteiten toevoegen.

Gelukkig is de gast verder tevreden…
“Alvast bedankt voor de super handige kaart en website! We hebben een topvakantie!”