Deze website maakt gebruik van cookies om de website te analyseren, zodat wij de functionaliteit kunnen verbeteren. Lees onze privacyverklaring voor meer informatie.

Balk sluiten

Deel dit bericht

Beoordelingen

Geplaatst op 17 oktober, 2017

Reviews van medereizigers zijn steeds belangrijker bij de keuze voor een accommodatie, zoals u hier kunt lezen. Op onze website www.trekkershutten.nl kunnen gasten hun ervaring met uw Trekkershut en bedrijf delen op uw bedrijfspagina.

Eerder hebben we gemeld dat we een bordje met een QR-code hebben gemaakt. Hiermee kunt u meer beoordelingen over uw Trekkershut vergaren. Er is hiervoor voldoende belangstelling getoond. Daarom hebben we besloten om u vóór het nieuwe seizoen een bordje met een QR-code te sturen. Deze kunt u in uw Trekkershut hangen. Uw gasten scannen deze met hun smartphone zodat ze direct op uw bedrijfspagina komen om een beoordeling achter te laten. We weten ondertussen dat het werkt: Camping De Rimboe in Lunteren heeft in september in één week vijf nieuwe reviews ontvangen!

Publicatie van beoordelingen
Van enkelen van u hebben we de vraag gekregen hoe we omgaan met de verschillende reviews. Dat doen we alsvolgt:
Onderaan uw bedrijfspagina kunnen uw gasten een beoordeling achterlaten. Als ze deze invullen en bevestigen, wordt deze niet direct zichtbaar op de website. Vóór publicatie beoordelen we de review eerst op een aantal punten zoals bijvoorbeeld respectvol taalgebruik en geloofwaardigheid (bijvoorbeeld als er een klacht is over oud sanitair, terwijl we weten dat er een nieuw gebouw staat). Een beoordeling die hieraan voldoet, plaatsen we direct door op de website bij uw bedrijfspagina. Een keuze hieruit wordt ook opgenomen op de homepage, waar telkens een andere beoordeling te zien is.

Alleen maar heel positieve beoordelingen geven natuurlijk ook een onwaarschijnlijk beeld. Daarom plaatsen we in principe alle ervaringen. Is er echter sprake van een (ernstiger) klacht, wachten we met publicatie. We mailen dan eerst de gast dat we de beoordeling als klacht in behandeling nemen. Hierin melden we ook dat we contact opnemen met de ondernemer en per mail op zijn klacht terugkomen. Dan overleggen met u over de verdere afhandeling van de klacht.

Kracht van reviews
We hopen dat u gebruik gaat maken van de kracht van reviews en het bordje met de QR-code ophangt. Zoals in het artikel staat: een review is uiteindelijk weinig meer of minder dan een beoordeling van de vraag of je de verwachtingen van de klant hebt waargemaakt. Een ondernemer die zijn zaakjes netjes op orde heeft en actief is om (positieve) recensies te verzamelen, kan een significant voordeel op de concurrentie krijgen. Bijkomend voordeel is dat de gasten aangeven wat ze zo bijzonder hebben gevonden aan hun verblijf op uw terrein. En dat kunt u dan weer gebruiken in uw profilering.